Šī grāmata ir spilgts 1930. gadu amerikāņu reklāmas paraugs, kas atspoguļo, kā drosmīgs dizains un pārliecinošs mārketings uzturēja cerību Lielās depresijas laikā.
Desmitgades sākumā avangardiskā Eiropas estētika ietekmēja reklāmas ar stilizētiem vizuāliem elementiem, bet drīz nozare pārorientējās uz agresīvām pārdošanas taktikām — lieliem virsrakstiem, praktiskiem solījumiem un optimismu, kas rezonēja ar grūtībās nonākušajiem patērētājiem. Grāmatā ir apkopotas vairāk nekā 800 vintage reklāmas, tajā izcelti tādu produktu kā Lucky Strikes, Buick un Frigidaire reklāmas kampaņas, kas pārdeva ne tikai preces, bet arī sapni par pārticību, greznību un gaišāku nākotni.
Šīs preces nav noliktavā
Atstājiet savu e-pastu un Jūs saņemsiet ziņu, tiklīdz tā atkal būs pieejama!
Reģistrējies un saņem 10% atlaidi pilnas cenas precēm.
Pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās. Apmaksātie pasūtījumi tiek apstrādāti un izsūtīti 2-5 darba dienu laikā.
Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €40.00.
Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.
Dalies sociālajos tīklos: