Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)
Šajā sadaļā esam apkopojuši atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem, lai palīdzētu jums ātrāk atrast nepieciešamo informāciju. Šeit atradīsiet noderīgus padomus par pasūtījumu veikšanu, piegādes iespējām un citām būtiskām tēmām. Ja neatrodat atbildi uz savu jautājumu, aicinām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu.
1. Kā es varu veikt pasūtījumu?
Lai veiktu pasūtījumu, izvēlieties sev vēlamās preces, pievienojiet tās grozam un dodieties uz "Apmaksāt". Pēc tam ievadiet nepieciešamo informāciju par piegādi un maksājumu. Kā veikt pasūtījumu soli pa solim, varat izlasīt ŠEIT.
2. Kādas ir piegādes iespējas?
Piedāvājam vairākas piegādes iespējas - OMNIVA pakomāti, Latvijas pasts un saņemšanu uz vietas kādā no mūsu grāmatnīcām. Piegādes iespējas un cenas tiek norādītas pasūtījuma veikšanas laikā. Ja vēlaties ar izmaksām iepazīties pirms pasūtījuma veikšanas spiediet ŠEIT.
3. Kādi maksājuma veidi ir pieejami?
Piedāvājam maksājumu ar EveryPay - Swedbank, Citadele, SEB, Luminor , VISA / MASTERCARD / PayPal vai i-banka (by EveryPay).
4. Cik ātri tiek piegādāti pasūtījumi?
Piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētās piegādes metodes un preču pieejamības noliktavā. Parasti pasūtījumi tiek apstrādāti un piegādāti 2–5 darba dienu laikā. Lūdzu ņem vērā, ka pirmssvētku, svētku, Black Friday un citu akciju laikā piegāde var aizkavēties par 3-7 darba dienām! Piegāde ar Latvijas Pasts starpniecību var kavēties līdz pat 14 dienām.
5. Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?
Ja esat saņēmis bojātu preci, lūdzu, sazinieties ar mum rakstot e-pastu uz eveikals@eglobuss.lv 2 darba dienu laikā pēc preces saņemšanas, lai vienotos par risinājumu – preces maiņu vai naudas atgriešanu. Lūgums norādīt pasūtījuma numuru un pievienot attēlus ar bojāto preci.
6. Kā varu sazināties ar klientu apkalpošanas centru?
Jūs varat sazināties ar mums pa tālruni +371 25615675 vai e-pastu: eveikals@eglobuss.lv. Darba laiks ir norādīta sadaļā "Kontakti e-veikalam".
7. Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma apstrādes saņemsiet izsekošanas numuru, ko var izmantot, lai sekotu pasūtījuma statusam piegādātāja mājaslapā.
8. Vai nepieciešams izveidot kontu, lai veiktu pasūtījumu?
Konts nav obligāts, tomēr reģistrēti lietotāji var baudīt papildu priekšrocības, piemēram, 10% atlaide visām pilnas cenas precēm.
9. Esmu reģistrējies, bet 10% atlaide netiek piemērota.
Lai izmantotu reģistrētā klienta priekšrocības – 10% atlaidi visām pilnas cenas precēm, pēc reģistrācijas veikšanas ir nepieciešams apstiprināt savu kontu, uzspiežot uz saites, kuru esam nosūtījuši uz jūsu norādīto e-pasta adresi. Kad konts ir apstiprināts, jums ir jāielogojas savā profilā. Pēc ielogošanās savā profilā visas cenas jau būs redzamas ar piemēroto 10% atlaidi (jaunā cena norādīta sarkanā krāsā, vecā cena – melnā krāsā). Papildu atlaides netiek piemērotas, un 10% atlaide nesummējas ar citām atlaidēm vai akcijas piedāvājumiem.
10. Mans pasūtījums tika atcelts.
Pasūtījums var tikt atcelts, ja apmaksa nav veikta 7 dienu laikā pēc pasūtījuma noformēšanas vai ja pasūtītā prece(-s) dotajā brīdī nav pieejama(-s). Ja pasūtījums tika apmaksāts, Jūsu nauda par trūkstošo preci tiks atgriezta tuvākajās dienās.
11. Saņēmu e-pastu ar ziņojumu: ''Tava izvēlētā prece atkal ir pieejama interneta veikalā'', bet atverot saiti, prece rādās ka ''Nav noliktavā".
Tas var notikt, ja prece interneta veikalā tika atjaunota ierobežotā daudzumā un pieprasījums pēc tās ir ļoti liels.
12. Vai ir iespējams izmantot atlaides ar Ģimenes 3+, ISIC vai GLOBUSS klienta karti, iepērkoties interneta veikalā?
Nē, interneta veikalā nav iespējams izmantot Ģimenes 3+, ISIC un GLOBUSS klienta kartes priekšrocības. Tas ir iespējams tikai, iepērkoties uz vietas mūsu grāmatnīcās
13. Vai ir iespējams atprečot dāvanu karti interneta veikalā?
Nē, atprečot dāvanu karti interneta veikalā nav iespējams. To var izdarīt tikai uz vietas mūsu grāmatnīcās.